Jūsų prekės ženklas nėra sala. Turite atsižvelgti į pasaulį už prekės ženklo ribų. Jūs turite žinoti, kokios problemos turi įtakos jus supančiai bendruomenei.
Kaip efektyviai panaudoti pasakojimą turinio rinkodaroje

Kaip efektyviai panaudoti pasakojimą turinio rinkodaroje, naudinga žinoti kiekvieno prekės ženklo kūrėjui

Žmogaus dvasią visada žavėjo pasakojimai.

Nuo priešistorinių urvų piešinių iki pasakų, literatūros klasikos, teatro, filmų ar net šiandienos socialinės žiniasklaidos mes visada esame alkani vaizdinių ir priverčiančių susimąstyti. Versle įmonių pasakojimai gali padėti parodyti lyderystę, atkreipti dėmesį į prekės ženklą ir paskatinti žmones pirkti produktus ar paslaugas.

Apklausa atskleidė, kad 86 procentai vartotojų sako, ar jie rems prekės ženklą, ar ne. Autentiškumas ugdo pasitikėjimą ir sako, kad norėdami pirkti iš jų, jie turi pasitikėti prekės ženklu.

Pasakojimai turinio rinkodaroje suteikia jūsų prekės ženklui žmogiško prisilietimo. Skaitmeninėje visuomenėje, kurioje yra daug ekranų ir trumpas dėmesys, prekės ženklo turinio pasakojimas šiandien yra vienas iš geriausių turinio rinkodaros sprendimų, nes padeda giliai susisiekti su auditorija.

Pasakojimo naudojimas versle yra X veiksnys, dėl kurio jūsų prekės ženklas nepamirštamas perpildytoje rinkoje. Įterpkite savo pranešimą į istoriją, kad galėtumėte remtis atsiliepimais ar statistika, ir tai gali padėti jūsų prekės ženklui tapti įsimintinu.

Kaip pasakojimas veikia formuojant ryšius tarp smegenų

Prieš daugiau nei dešimtmetį neuromokslininkas Uri Hassonas iš Prinstono universiteto savo laboratorijoje atliko eksperimentus, siekdamas išsiaiškinti, kaip žmogaus smegenys integruoja informaciją ir kaip ji palengvina žmonių bendravimą.

Vieno eksperimento metu Hassonas paprašė abiturientės papasakoti negirdėtą istoriją apie jos piršlius, automobilio avariją ir kumštį. Užsiėmimo metu buvo nuskaitytos pasakotojo ir dvylikos klausytojų smegenys. Rezultatas? Tiek pasakotojas, tiek klausytojai turėjo viską.

Šį smegenų atspindį galite naudoti savo paties prekės ženklo pasakojimuose su panašiu efektu. Kai dalinatės savo pasakojimu, vartotojų smegenų dalys užsidega, kai gauna informaciją. Jūsų prekės ženklo istorija formuoja vartotojo smegenų atsakymus. Toks sujungimas ar sinchronizavimas, esant tokiam pat bangos ilgiui, kaip mes sakome, padeda vartotojams geriau suprasti jūsų prekės ženklą.

Pasakodami galite sukurti prekės ženklo žinomumą ir pasitikėjimą, padėdami daugiau potencialių klientų paversti lojaliais klientais.

Kaip jūs naudojate pasakojimą savo turinio strategijoje?

Štai keletas puikių pasakojimo būdų:

Pardavimų komunikacija: geriausiai parduodami yra geriausi pasakotojai, suprantantys, kaip pirkėjai priima sprendimus. Naudokite istorijas, kad pasidalytumėte pagrindine informacija apie tai, ką siūlote, arba pradėkite sudėtingesnius pokalbius su potencialiais pirkėjais, kaip jūsų produktai ar paslaugos gali išspręsti jų problemas.

Bendravimas su prekės ženklu: jūsų prekės ženklas turi aiškiai suprasti, ką jūs atstovaujate, ką siūlote ir kodėl vis dar darote tai, ką darote. Apibrėžkite tą bendrą vaizdą, tada supraskite, kaip jūsų klientai patiria jūsų prekės ženklą. Išklausę savo klientus, pakoreguokite savo prekės ženklo istoriją ir bendrą klientų kelionę.

Duomenų pasakojimas: Skaičiavimai gali būti problemiški ir dažnai sukelti informacijos perteklių. Kai kaupiate duomenis, jūs ne tik vizualizuojate. Pasakojimas suteiks duomenims didesnę vertę, palengvins jų supratimą ir padės verslo lyderiams ar net vartotojams priimti pagrįstą sprendimą.

Lyderystės komunikacija: Kai verslo lyderiai efektyviai kalba ir (arba) pasakoja istoriją, žmonės linkę imtis veiksmų. Gera istorija gali būti katalizatorius viduje ir netgi paveikti tai, kaip prekės ženklas taip pat vykdo savo socialinius įsipareigojimus.

Inovacijos: Kai turite naujovišką produktą, galbūt neturite jokių klientų istorijų, kurios jį paremtų, nes niekas jo dar nenaudojo. Tačiau galite paaiškinti, kaip atsirado naujovė, ar net pasidalyti įžvalgomis, kaip tai gali pakeisti gyvenimą.

Naudokite pasakojimą, kad suasmenintumėte savo prekės ženklą, kad jūsų rinka pamatytų, jog jums tikrai rūpi.

5 patarimai, kaip efektyviai papasakoti savo istoriją

Į klausimą, kaip efektyviai panaudoti pasakojimą turinio rinkodaroje, atsakyti galima paprastai. Kai turėsite aiškų pasakojimą, kuriuo galėsite pasidalyti su savo auditorija, turite įsitikinti, kad jį pateikiate veiksmingai.

 Žemiau yra keletas patarimų.
1. Būkite asmeniški
Norėdami užmegzti ryšį su savo auditorija, vienas efektyvus variantas yra atskleisti ką nors apie save. Kaip verslo pasakotojas, gilinkitės ir paklauskite savęs, kodėl jums rūpi jūsų prekės ženklas. Jei esate turinio rinkodaros specialistas, kodėl svarbu padėti prekės ženklams perduoti savo pranešimus? Šis asmeninis ryšys yra svarbus, nes tai yra vienas iš būdų, kaip užmegzti ryšį su savo auditorija.

Turėdami šį ryšį su savo prekės ženklu, padėsite savo auditorijai įsivaizduoti, kaip jie gali naudoti jūsų produktus ar paslaugas, kad išspręstų savo problemas ar pakeistų savo gyvenimą.

Kaip efektyviai panaudoti pasakojimą turinio rinkodaroje

2. Būkite įtraukus
Jūsų prekės ženklas nėra sala. Turite atsižvelgti į pasaulį už prekės ženklo ribų. Jūs turite žinoti, kokios problemos turi įtakos jus supančiai bendruomenei. Bendradarbiaukite su savo vartotojais ir derinkitės prie jų įsitikinimų, o tai yra svarbu. Jūsų vidinės vertybės padės priimti pirkimo sprendimus. Kai jūsų įmonė daro gerus dalykus, praneškite apie tai pasauliui!

Socialinio poveikio pasakojimas yra būtinas, nes jis ne tik padidina pajamas, bet ir padeda padaryti pasaulį geresne vieta. Laimėk.

3. Būkite nuoseklūs
Būkite organizuoti pasakodami savo įmonės istoriją. Organizuotas ir nuoseklus prekės ženklo balsas yra efektyvesnis ir rečiau suklaidinsite savo auditoriją. Sukurkite prekės ženklo žinomumą naudodami tuos pačius pranešimus, spalvas, vaizdus ir kitus skelbimus. Prieš pristatydami savo istoriją, žinokite ją iš vidaus ir išorės. Nebijokite rizikuoti ir eksperimentuokite, kad išsiaiškintumėte, kokie metodai ir kanalai geriausiai tinka susisiekti su auditorija.

4. Visada turėkite istorijos pabaigą
Tai nereiškia, kad istorijos pabaigoje visada stengiatės parduoti, nors norite įsitikinti, kad auditorija kažko išmoksta. Palikite jiems aiškų rezultatą ir veiksmų taškus. Žadinkite jų emocijas ir įtraukite jas, kad padėtumėte jums įsiminti.

5. Naudokite skirtingus kanalus savo istorijai perduoti


Skirtingai nuo šlovingo spausdinimo ir televizijos laikų, šiandien jūs turite daugybę galimybių skleisti savo istoriją.

Štai keletas puikių variantų:

Tinklaraštis: tinklaraštis yra puikus kanalas, skirtas jūsų pasakojimui plėtoti. Atminkite, kad prekės ženklo pasakojimas neapsiriboja tinklaraščio įrašu. Viskas susiję su pranešimų siuntimu, tuo, kaip jūs perteikiate savo vertybes ir ugdote savo auditorijos susidomėjimą.

Vaizdo įrašas: Vaizdo įrašai neabejotinai yra vienas iš geriausių būdų šiandien papasakoti savo istorijas. Remiantis apklausa, vaizdo įrašas prekės ženklo nukreipimo puslapyje padidina konversijų rodiklius. Be to, „YouTube“ yra puikus atradimų kanalas. Naudokite vaizdo įrašus, kad informuotumėte klientus apie savo prekės ženklą. Sukurkite prekės ženklo autoritetą, kuris jus išskiria.

Socialinė žiniasklaida: kaip jūs pasakojate savo istoriją „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“ ir kitose socialinės žiniasklaidos platformose, tai, kaip jūsų prekės ženklas įsimins klientams. Sukurti sekėjus gali būti iššūkis, tačiau kai pranešimai bus perduoti tinkamai auditorijai, bus sekama, patinka, paspaudimai ir bendrinimai. Autentiškumas yra raktas. Naudodamiesi socialine žiniasklaida, galite pasiekti virusiškumą ir tai puikiai tinka prekės ženklo žinomumui.

Tinklalaidės: naudokite transliacijas. Remiantis tyrimu, apie transliacijų vartotojus greičiausiai atsižvelgs į prekinius ženklus, kuriuos jie girdi transliacijose. Remiami segmentai yra geras įėjimo taškas. Kai atlikdami bandymus rasite efektyvių transliacijų, investuokite į viešąją ryšį, kad užtikrintumėte svečiams pasirodymą savo atstovams iš našiausių podcast’ų.

El. Paštas: sukurkite savo el. Pašto sąrašą ir bendrinkite savo istoriją su prenumeratoriais. Ugdykite pasitikėjimą, pasakodami auditorijai apie savo prekės ženklą ir pateikdami naudingos informacijos, padedančios apsispręsti pirkti.

Istorijos skleidimo kanalai

Kaip IL (info leidiniai) gali padėti jums papasakoti savo prekės ženklo istoriją

Jei valdote prekės ženklą arba esate turinio rinkodaros specialistas, ieškantis veiksmingo kanalo savo istorijoms papasakoti, jums reikia internetinės leidybos platformos, kurioje šlovinami pasakotojai. IL mes galime palengvinti turinio rinkodaros istorijų pasakojimą.

Štai kaip IL gali padėti daug lengviau papasakoti jūsų prekės ženklo istoriją:

1. Sukurkite vieną kartą, bendrinkite visur

Nesvarbu, ar kuriate tinklaraščio įrašus, straipsnius, žurnalus, vaizdo įrašus ir kitą turinio rinkodaros medžiagą, kad pasakotumėte apie savo prekės ženklo istoriją, IL gali padėti padauginti jūsų turinį. Keliais paspaudimais galite sukurti turinį, kurį auditorija galėtų peržiūrėti savo išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose, kompiuteriuose ir kituose įrenginiuose. Konvertavę failą IL, galite lengvai jį bendrinti praktiškai visur. Lengvai vienu mygtuko paspaudimu. Pavyzdžiui, galite siųsti jį el. Paštu arba bendrinti savo socialinės žiniasklaidos platformose.

2. Sukurkite įtraukiančias verčiamas knygas
IL yra rinkos lyderis Lietuvoje, gaminantis skaitmenines knygas. Tai padeda sukurti patrauklesnę savo auditorijos patirtį. Sistema sukurta taip, kad jūsų gražiai suprojektuoti PDF failai būtų rekonstruoti į mobiliesiems ir žiniatinkliui paruoštą formatą

3. Besiūlė integracija
Jūs neapsiribojate turinio saugojimu IL. Galite lengvai patekti į savo svetainę – tiesiog nukopijuokite ir įklijuokite kodą į savo puslapius. Skaitmeninių žurnalų leidybos platforma yra tarsi tiltas tarp dizaino įrankių, turinio valdymo archyvų ir rinkodaros sprendimų.

4. Padidėjęs matomumas ir patikimumas
IL taip pat suteikia jūsų prekės ženklui tiesioginį matomumą ir patikimumą. 2020 metais IL iš viso perskaitė 100 tūkstančių kartų ir sukūrė daugiau nei 100 tūkstančių puslapių.

Kur pasakojimas atitinka technologiją
IL padedame jums papasakoti pasauliui savo prekės ženklo istoriją, nes suteikiame lengvai naudojamą platformą, kurioje galite publikuoti savo žurnalus, straipsnius, vaizdo įrašus, paveikslėlius ir kitą medžiagą, kuri gali padėti padidinti prekės ženklo žinomumą ir vartotojų pasitikėjimą.

Tikimės, kad padėjome atsakyti į klausimą, kaip efektyviai panaudoti pasakojimą turinio rinkodaroje.  Nedvejokite, Jūsų auditorija laukia jūsų pasakojimo. Įtraukite juos į IL.

Patiko turinys? – Kviečiame draugauti Facebook ir Instagram paskyrose